SOMMARLOV

En så absurd känsla att ha sommarlov igen.. sist jag hade sommarlov var för 6 år sen, och då var det direkt ut i verkliga livet efter tryggheten i gymnasiet. Då halkade jag rakt in i lumpen som var en grym upplevelse som jag haft mycket nytta av.
Men detta sommarlov är bara en lång skön sommar fylld av sol, strand och jobb och sen är det tillbaka till universitetet igen i höst. Även om jag gillar spontanitet och att vara impulsiv så känns det ändå skönt att ha lite planerat, att jag har mitt eget boende där mina grejer kan vara kvar, även om inte jag alltid är här och det är skönt att veta vad jag ska pyssla med de kommande två åren iallafall.
Efter det blir det väl samma vilsna känsla som man hade då för sex år sedan, när man sprungit ut på trappan, viftat med mössan och skrikit "SP3 tjalalalala" tills man blev hes.

Det har varit en härligt år på många sätt, det här första året på universitetet, jag har lärt känna många nya intressanta människor och förstås lärt mig en massa spännande saker.
Men nu mina vänner, nu ska jag njuta i 3 veckor av att vara ledig och jag börjar redan ikväll med middag på Bishop med alla fina klasskompisarna. Puss hej, här får ni några sommarbilder från Skåne förra året.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0