rân

heej
idag har jag fâtt reda pâ att för ungefär en vecka sedan blev receptionen pâ ett av vâra systerhotell rânad, tvâ män med kniv kom in och krävde att fâ hela kassan.. plötsligt känns mina ensamma kvällar här i receptionen lite mindre angenäma! :/
Nu skulle jag egentligen haft tvâ dagar ledigt men av nâgon anledning sa jag att jag kunde jobba imorgon.. jaja, jag har väl inte sâ mycket annat för mig iof.. :P
Som vanligt har jag jobbat själv ikväll och pâ egen hand checkat in en hel ankommande busslast, dvs ca 50 pers - fatta vilken kö det var! Stressigt! Sen miljoner frâgor, nân som lâste sig ute pâ balkongen, nân som tappat sitt pass under resan, supermarketkassan lâste sig, osv osv..
Men om 20 min blir jag avlöst och vandrar hemât, jippie.. ;) Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Danne

Ska jag posta ner min batong, så kan du ha den gömd under disken? ;)

2010-06-30 @ 21:33:24
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0