hârt jobb att bli pepparkaka!


oj vad jobbigt det är att ligga vid poolen flera timmar innan man gâr till jobbet, pressa, pressa, pressa för att blir brunare än nâgonsin.. ;) har ju klockrena arbetsdagar här nu för att faktiskt fâ lite färg, inte som när man jobbade som guide sex dagar i veckan 06.00 - 17.00.. :P
ja, nu sitter jag pâ jobbet iaf, imorgon är det bytesdag sâ dâ blir det lite mer fart här. Ut med de hemresande gästerna och in med de ankommande. Ska blir spännande att stâ här i receptionen imorgon kväll själv när alla vâra danska gäster anländer, yeees, jag som är sâ grym pâ danska..
Annars är allt fint här, ser fram emot att min bästa vän här nere ska komma hem frân sin trip till Sverige sâ vi kan ut och äta glass och snacka strunt.
Bor för övrigt med en tokgullig tjej frân Argentina, hade inte kunnat bli bättre! Hon har en liten katt som älskar kackelackor dessutom, sâ enda gânger man träffar pâ sânna hemma hos oss sâ är dom redan döda! :)

Over and Out from Tenerife, la isla bonita

Kommentarer
Postat av: Danne

Visst lät det gott? Då skulle du ha varit med...det var verkligen livet på en pinne. Fan att jag bommade att skicka ett sms till dig bara. ;) Och ja - du missade en kanonmidsommar, första gången som jag kan minnas där det har varit helt otroligt väder...!



Jag är inte med bil än, men imorgon smäller det! Äntligen! Som jag har väntat...



Well, det lilla jag känner dig har gett mig en gut feeling av att du är en ganska karismatisk och social person. Därför borde det väl vara lätt att få med sig folk. Correct me if I'm wrong, liksom. ;)

2010-06-28 @ 21:46:15
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0