...

Jag tänkte att jag fortsätter på samma spår som innan eftersom det var så roligt att sitta och leta reda på konstiga och annorlunda hotell.
Har ni hört talas om det flyttbara hotellrummet som skapades till en utställning i Schweiz 2002 och sen har varit placerat högt upp på ett tak i Paris under några år, med en fantastisk utsikt över Eiffeltornet?
Här kommer några bilder därifrån!



      





vill ni kika närmare på den här skapelsen så har ni hemsidan här:
http://www.everland.ch/en/

Har ni några tips på udda och märkliga hotell?

Kommentarer
Postat av: Danne

Att du har glömt Stockholms eget Jumbo Hostel? Nästan så att du får ta och göra ett inlägg ämnat endast till det. Och behöver du intervjua nån som har sovit där, så är det bara att säga till... ;)

2010-06-08 @ 08:56:22
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/
Postat av: Danne

Du pratar med en flygnörd med 20 års "erfarenhet", så han kan allt om flyg, olyckor och hotell. ;)



Men hey, du borde väl ha hört att det är större sannolikhet att det händer dig något på väg TILL flygplatsen, än när du väl sitter ombord på ett plan? Men ja, jag får väl erkänna att även jag ryggade tillbaka när Concorden small, eftersom det var dagen innan jag skulle till Spanien. ;)



För övrigt ÄR jag lite pessimistisk vad det gäller tiden, ljuset osv. Det GÅR för fort. Fick det konstaterat nu när jag lunchade med några polare för övrigt, då de höll med. Men det beror helt enkelt på att vi i vuxen ålder lever ett så pass inrutat liv, att alla dagar är desamma...dvs - de försvinner bara sådär. Usch.

2010-06-08 @ 13:08:27
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0