tjeena

Imorgon blir det utflykt efter jobbet! Jag, Heidi och Florencia sätter oss i bilen och fräser upp mot den vackra gröna, norra sidan av ön för att promenera och äta god middag i underbara Puerto de la Cruz. Fint som snus ska det bli! :)
Idag har jag och Heidi varit ute och shoppat, en sjal för 2,90 blev det för mig.. haha storhandling..
En trâkig nyhet är att min kollega som jag tyckte mycket om fick sparken idag, anledningen va helt enkelt att vi kommer att gâ ner lite i gästantal - bara 28 anländande imorgon jämfört med förra veckans 120. Sâ dâ sparkar man en anställd som gjort ett bra jobb i de veckor han jobbat här... känns som att jag har tur att jag kommit ända frân Sverige för att jobba. kanske är svârare att sparka mig dâ.. hm. Trâkigt iaf.
Men, trevlig kväll pâ er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0