höstrusk, plugg och te-drickande..

...är tre saker som jag faktiskt längtat lite efter idag. Kan tyckas konstigt att fâ längtanskänslor efter den typen av saker när man ligger vid poolen pâ Teneriffa i 28 gradig värme..
det var en lât som spelades pâ radion som fick mig att tänka pâ östersund och plötsligt insâg jag att det är ju bara lite mer än 1,5 mân kvar innan man sitter där i skolbänken igen - och det känns helt ok!
hösten är ju en fantastisk ârstid, som jag alltid har tyckt mycket om, och i âr ska jag verkligen njuta av den till fullo!
En massa fika med finaste vännerna och hänga över böckerna i bibblan medans vinden och regnet yr utanför. mmm :)
Min Systeryster är pâ Schloss Neuschweinstein idag (kan hända att jag missade lite i stavningen där) och snart pâväg till Schweiz. Det är en häftig Eurotrip dom är ute pâ, mâste erkänna att jag är lite avundsjuk. Dock lâter det jobbigt att bila i Europa under sommaren utan AC..!!
Nepp, nu är det dax att laga lite mat, det blir gnocchi med skinksâs, mums, och sedan sâklart FOTBOLL ikväll.
Ska möta upp mina fina svenska kollegor och hitta nân schysst sportbar att gâ till för att skrika oss hesa tillsammans med spanjorerna. Ni förstâr vilken fest det blir här inatt om dom vinner va?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0