hola coca-cola

hej sverige, hur är läget?
här alles gut, skulle iväg och spela padel idag med flor (för er som inte vet vad det är sâ är det en snabbare variant av tennis där man fâr använda väggarna ocksâ. tokroligt!), vi stressade iväg för att hinna till byn Chayofa till kl 6 där hennes pappa hade fixat en tränare ât oss. Men tränaren dök aldrig upp och ingen där hade hans nummer sâ vi orkade inte vänta. Vi bestämde oss för att âka hem till flor och spela, för dom har tvâ padel-planer i deras enorma lägenhetskomplex i Palmar, men för att kunna spela var vi först tvungna att köpa bollar. Utflykt till en sportaffär nere i Las Americas för att köpa bollar och sen hem till flor. Bara för att upptäcka att bâda padelplanerna var upptagna.
Ok, men dâ tar vi och gâr upp till flor och äter nâgot under tiden - men oj, hon hade inga nycklar. Ok, vi sätter oss och väntar till hennes pappa kommer hem (ungefär 20 min) sâ han kan lâsa upp.. Efter ett tag kommer han inglidande med sin nya jaguar (!) och sätter sig och snackar lite med oss och sen frâgar han varför vi sitter där, jo för vi har inga nycklar! "Va har ni inga nycklar, det har inte jag heller!" Sâ det blev ännu en halvtimmes väntan pâ att hennes mamma skulle komma hem ocksâ.. :P
Det var min kväll. Kom hem, la mig pâ sängen och slocknade. Nu är klockan 10 och jag har varken ätit middag eller gâtt för att fâ min kamera (som plötsligt slutat funka) lagad. Produktiv dag.
Imorrn jobb 4 - 12 och sen är det invigningsfest pâ ett ställe som öppnar mitt emot hotellet där jag jobbar. Fâr se om jag orkar gâ dit..
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0