Espaaaañaaaa

Yees, seger igâr som efterföljdes av den antagligen galnaste spontanfesten jag nâgonsin varit med om. Frân sekunden matchen tog slut och lângt, lângt in pâ natten sâ körde bilarna omkring och tutade konstant med folk som hängde ut genom fönstrerna och viftade med gigantiska flaggor.
Det är häftigt att se den glädjen, som när tvâ killar sätter sig och börjar spela pâ nân trummor och alla runtomkring börjar dansa.
Nu är Spanien i final, helt otroligt, och jag är sâ glad att jag fâr vara i just Spanien den dagen, det kommer bli fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Danne

Vänta och se vad som händer om de vinner finalen också. Jag har varit där nere när ligan har avgjorts, eller när andra sporter representerade av Spanien har tagit guld...då är det fyrverkerier, tutande, gapande...ja, det blir nästan jordbävning. Så håll i hatten.

2010-07-08 @ 22:12:51
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0