Sjukt udda hotell, love it!

Igår: sällskapsspel och filmkväll. Idag: Läsa massa bok och åka längdskidor. Med andra ord det perfekta jullovet, det är så underbart att hinna med alla sådana här saker som man aldrig hinner annars och att verkligen kunna ta det lugnt och njuta.

Sedan måste jag ju skicka ett stort tack till en vän som tipsade om en fantastisk hemsida, http://www.unusualhotelsoftheworld.com/
För er som följt min blogg vet ni att jag går igång på udda reseupplevelser, och just den här sidan handlar om en aningen annorlunda hotell.
Här följer ett litet axplock:

Dog Bark Park Inn
Dog Bark Inn i Idaho


Woodlyn Park i Waikato, Nya Zeeland

Baumhaus Hotel
Neißeaue, Tyskland

TreeHotel
Treehotel, Harads, Sverige

La Balade des Gnomes
Nr Durbuy, Wallonia, Belgien

Fort Clonque
Fort Clonque, Kanalöarna, Storbritannien

Palacio de Sal
Palacio del Sal, Bolivia (helt gjort av salt!!)


Kommentarer
Postat av: Danne

Visst är det grymma hotell? Man blir ju sjukt sugen på att göra en road-trip och besöka alla dessa ställen...måste vara en hur rolig upplevelse som helst!



Julen 2010 stryker jag från listan, och hoppas att du fick gottat dig för två istället. I trust you. ;-)



Får för övrigt tacka för de fina orden om min galna blogg. Om jag når fram och kan underhålla om så bara en person, så är jag nöjd.



Så med det önskar jag dig "god fortsättning", med hänvisning till mitt senaste sjuka inlägg. ;)

2010-12-26 @ 16:47:51
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0