Jag lever!

yooopiiidoooo hehe - I'm alive! Det var faktiskt riktigt trevligt att komma ut i backen igen efter ett uppehåll på många år. Dock var det lite löst och uppkört, men det funkade fint ändå! Hälsade på syrran som jobbar på restaurangen Rautjoxa i skidområdet Rödkullen och fikade lite där.
Sedan var tyvärr mina hyrskidor försvunna när vi skulle skida ner till byn därifrån så jag tog helt enkelt ett par andra som var i stort sett identiska (såg att dom var hyrda på samma ställe). När jag kom ner till byn ringde dom från skiduthyrningen på Tott Hotell och sa att dom hade fått in mina skidor från en annan tjej så jag gick för att lämna in mina på torget, och det visade sig att mina tillhörde en kille! Haha, vilken förväxling, tre personer som blandat ihop sina skidor. Men jag är glad för mina kom ju iallafall till rätta! :)

imorgon är det nyårsafton vänner! har väl aldrig varit med om ett år som gått snabbare än 2010!
Det kanske kommer någon form av fin årssammanfattning här ikväll eller imorgon. Vi får se! :)

Om inte så säger jag det redan nu: GOT NYTT ÅR!

   

Kommentarer
Postat av: Danne

Your trip-junkie-provider levererar igen... ;-)



http://www.aftonbladet.se/resa/resmal/europa/italien/article8344429.ab

2010-12-30 @ 20:29:53
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0