27/08/10

3 timmar gjorda av den allra sista arbetsdagen! dock har jag hört lite oroväckande rykten här att man har en tradition att kasta personalen i poolen den dagen de gör sin sista arbetsdag.. Jag har iallafall ombyte med mig.. :)
har inte så mycket mer att berätta, tillbringat några timmar vid poolen brevid en grupp på 8 skrikiga, hemska italienare. Relativt vuxna människor, runt 30 år, men det va hoppa bomben i poolen, och göra så mycket plask som möjligt plus att dom skrek hela tiden. Börjar jag bli en grinig surtant? Usch.. Men dom var faktiskt enormt jobbiga. Så det så.. :)
Nu blir det som sagt lite kalas i helgen, samt lite last-minute-shopping. Kanske en sista tur till Los Cristianos för att säga hejdå till min älskade by...




Kommentarer
Postat av: Natalyee

2010-08-28 @ 17:35:38
Postat av: Natalyee

Hej.. hoppas du har det fiint ;)



Får inte riktigt tid att blogga så mycket just nu, så ville mest slänga iväg ett lite medd ;)

Det går bra.. väldigt nytt och vi lär liksom känna varandra.. Tror vi får ta det lite lugnt o så, det känns lite akward till o från men det är myys =)

saknar honom hela tiden när jag är på jobbet o så.. hihi =)

ska uppdatera blogg lite snart =)

Sköt om dig, ha de bääst!!

Kram!

2010-08-28 @ 17:46:49
URL: http://natalyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0