Puerto de la Cruz

Yeees, i helgen blir det en weekend-get-away till den vackra gröna sidan av ön. Det var världens bästa Natalia som precis frâgade vad jag pysslar med i helgen och undrade om jag kanske ville följa med till Puerto. Sâ, lördag e.m âker vi upp, sen bor vi gratis där (hon har kontakter den där tjejen) och âker hem pâ söndag. Ska bli toppen att verkligen hitta pâ nât när man har hela helgen ledig. Och känns bra att göra nât med Natalia ocksâ eftersom vi ju inte har sâ lâng tid kvar här tillsammans...
Sâ det är bara att hoppas att förkylning och tandvärk dämpar sig lite till dess annars blir det mycket tabletter i helgen...
Jag sitter ju pâ jobbet jag, här är det rätt lugnt, men iallafall lite mer att göra nu än vad det varit förr.
Angânde ansiktsbehandlingen som jag nämnde i förra inlägget sâ sa min chef idag att han skulle bjuda mig pâ den vid nât tillfälle innan jag âker hem, sweeet! Sâ jag bokar in den till nâgon dag lite närmare hemresa!

Den 30e Augusti bär det av till Italien. Den 22a September 2009 var datumet dâ jag âkte hem därifrân senast, sâ det kommer alltsâ har gâtt mer än 11 mânader... förstâr ni att jag är ganska glad över att resan faktiskt blir av. Känns riktigt riktigt bra! :)

Sen mina vänner, sen âker jag hem till älskade, saknade Sverige!

Här tvâ bilder frân fina Puerto de la Cruz som jag spendera helgen i:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0