pizzalunch och fyllisar..

vaknade runt 12 för att gå och äta lunch med en fantastisk människa, en gammal kollega till mig som berättade att hon ska ha barn i mars! wii vad roligt! Det blev 2,5 timmars pizzalunch med snack om allt mellan himmel och jord och sedan gick jag direkt till jobbet.
Det är alltså vad jag hunnit med fram tills nu.. Ikväll blir det svänga dom lurviga återigen, denna gång med min svenska SPA- och gym kollegor som lämnar Teneriffa redan på tisdag.
Blir lite trist och konstigt nu med en massa Goodbyes sista veckan, men men, det är ju så livet är i den här branschen, man träffar mycket folk men man träffar dom ofta för ganska kort tid, för sen åker man ju vidare till nästa jobb/nästa destination..
Jag tycker det är lite jobbigt att sitta här i receptionen helt ensam ända till klockan tolv ikväll då vi har ett ganska stort gäng 50-åringar  från Sveriges västra grannland som börjar sina dagar med ett köpa 8 st öl klockan 9 på morgonen och sedan fortsätter dom i den stilen hela dagarna - alla dagar. De kommer slirandes till receptionen med en öl i handen och pratar och pratar och pratar... Hoppas dom slirar iväg till restaurangen eller ännu hellre till någon bar långt från hotellet ikväll.. :P
Vi hörs imorrn, ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0