finmiddag och vit fest...

...dock inte vit i meningen "nykter" utan vit i på så vis att alla ska vara klädda i vitt!
Jag fick en inbjudan idag nämligen till en fest på det nyöppnade diskoteket OMM som ligger mittemot där jag jobbar. En inbjudan som säkert är värd minst 10 euro, så ikvall klãr jag och min sambo oss i vitt och går på OMM!
Men fôrst ska jag och Natalia laga mumsig middag hemma, vi ska gå och handla så fort hon slutar jobbet och sen blir det något smarrigt med fisk och skaldjur, samt en flaska vitt från Argentina.
Det blir bra det efter en helt absurd dag på jobbet. Jag och min kollega Oscar har få ta skit i flera omgångar for saker som skett då vi inte ens varit på jobbet, alltså sådant som egentligen e någon annan kollegas fel. Dessutom har vi haft hur mycket jobb som helst så vi har inte hunnit andas en sekund under dagen. Men! Nu har jag bara 7 jobbdagar kvar, niiice!
Ha en toppenhelg nu friends and family!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0