Impopulärt

Nu känns som en bra tid för en storstadsweekend, håller ni inte med? Möta våren på en uteservering i Rom, eller känna solen i ansiktet på en Seine-tur i Paris. Varför inte en spansk weekend i allas vår favoritstad Barcelona?
Själv är jag lite sugen även på Prag, Palma och Lissabon.
Men dagens inlägg skulle faktiskt egentligen handla om de städer som är allra minst populära. På vagabond.se har jag hittat en lista som flygresor.se står bakom. Där radar man upp de städer som vi svenskar är allra minst intresserade av.
Vad tycker ni om följande lista? Är det någon av dessa städer som ni kanske tycker är alldeles fantastisk och inte alls förtjänar att ligga så långt ner?

Huvudstäderna som inte lockar svenskarna

1. Tbilisi, Georgien
2. Bratislava, Slovakien
3. Baku, Azerbajdzjan
4. Minsk, Vitryssland
5. Tirana, Albanien
6. Ljubljana, Slovenien
7. Luxemburg
8. Vilnius, Litauen
9. Podgorica, Montenegro
10. Valetta, Malta


Kommentarer
Postat av: Natalyee

Nice to have you back :)



Hur är läget? =))



Det går bra med J, vi väntar på att de ska ringa mig och intervjua ;)

Varje gång telefonen ringer stannar hjärtat!! Ganska nervöst :)

Och saknaden är sinnessjuk!! =)



Kram!

2010-04-16 @ 20:33:22
URL: http://natalyee.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Jag tycker inte Bratislava förtjänar att ligga så långt ner! Har du varit där kanske?

Kram

2010-04-18 @ 10:19:56
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0